-->

2016. március 12., szombat

II. Fejezet - 34. Rész

* Lizzie szemszöge *

 - Otthonos - vélekedett Harry a házról, miközben halkan rötyögött magában.
Miután Harry épségben megérkezett, Kellan egy kulcsot adott és megmutatta nekünk a leendő házunkat. A régebbi szokásoktól eltérően most külön lakott mindenki, ami csak annyira nyugtatott meg, amennyire fel is zaklatott.
A ház, ahova Harryvel - elvileg ideiglenesen - költöztünk, valójában unalmas volt. Kívül a fehér falai hasonlítottak a többi házra, ami itt volt. Belül pedig ugyanilyen színű falak határolták a csekély számú szobákat. Egy kis fürdő, egy vécével, egy aprócska konyha és két szoba. A hálószoba gyakorlatilag akkora volt, hogy a franciaágyon kívül semmi sem fért be.
Valójában mindenből annyi és akkora volt, mint ami kellett. Mégis furcsa volt, miután több hónapot töltöttem nagyobbnál nagyobb házakban, Harryék jóvoltából.
- Talán reklamálnom kellene Kellannél, hogy nekünk miért ekkora ház jutott. Az övéké vagy háromszor ekkora - mondta Harry, miközben egy poros lámpát vizsgált.
- Szerintem ez jó lesz kettőnknek - mondtam. - Olyan... családias.
Harrynek egy pillanatra ráncba futott a szemöldöke, ahogy meghallotta a család szót.
- Tudod...igazad lehet.
Elmosolyodtam, ahogy igazat adott nekem.
A kissé megkopott kanapéhoz mentem és lustán ledobtam magam. Egy alig látható porfelhő szállt fölém, amit a kezemmel próbáltam elhessegetni.


- Féltem, hogy nem találsz ide - suttogtam Harrynek, miközben mozogtam. Lovaglóülésben ültem rajta, a csípőmet lágyan ringattam. A nadrágom enyhén gátolt a mozgásban, de még így is élvezhető volt.
- Nem kellett volna izgulnod Liz - kisimította a hajat az arcomból - Mindig megtalálom a módját, hogy megtaláljalak.
- Annyira félek, hogy egyszer elveszítelek - elcsuklott a hangom a gondolatra, a csípőm megállt, ahogy Harry megfogott.
- Hé bébi, ez soha sem fog megtörténni. Amíg te itt vagy én is itt leszek. Már nem kell félned, itt biztonságban vagyunk. Senki sem tudja, hogy ide jöttünk. Pár évig itt leszünk és talán vissza is mehetünk Londonba. Vagy ha az tetszik itt is maradhatunk - halkan sóhajtott. - Már nincs banda. Csak te meg én. Valójában úgy van, ahogy te mondtad. Már egy család vagyunk, a többiekkel együtt.
- Sajnálom, hogy nem tehetted azt, amit szerettél volna. De örülök is, hogy így alakult. Ha tovább harcolunk, még többen sérülnek és abból katasztrófa lett volna.
- Annyira szeretlek, bébi - ellenem nyomta az ágyékát, miközben ezt mondta.
- Szeretlek - suttogtam a bőrébe, majd lágyan megszívtam.


- Jesszusom - Harry dörmögésére keltem. - Mi a faszból van a sötétítő, cérnából?
A napfény élesen sütött be a szobába, szinte vakító volt. És ha mindez még nem lett volna elég, döglesztő meleg volt.
- Mindjárt megsülök - lehúztam magamról a takarót és most az egyszer örültem, hogy meztelen vagyok. Felálltam és az ajtó felé indultam. Kissé sántán.
- A francba Harry, alig bírok járni - fájdalmasan nyögtem.
- Annyira sajnálom bébi - máris mögöttem volt és a karjaiba kapott. - Még mindig nehéz megszokni, hogy mennyire szűk vagy.
Az egész testem lángba borult.
- Az én is törékeny Lizziem - egyik kezével a lábam közé nyúlt. - Akit még mindig izgat a mocskos szám.
Ravaszul vigyorgott, mire a karjára csaptam.
- Utállak - morogtam.
- Hát persze bébi - még mindig vigyorgott, a boldogsága fertőző volt.


Egy hűsítő zuhany és egy kiadós reggeli után Harryvel a házban maradtunk és beszélgettünk. A hőség elviselhetetlen volt, így a lakásban lévő árnyékos helyekre húzódtunk, vagy a konyha csempe padlóján hűsöltünk.
Nem voltam benne biztos, hogy ezt az időjárást bármikor is megtudom majd szokni. A szőke hajam és a szinte fehér bőröm nem a negyven fokos melegnek és a tűző napsütésnek lett kitalálva. A homlokom gyöngyözött a melegtől, egy nedves törülközővel próbáltam segíteni magamon. A gyomrom kavargott és tudtam, hogy ha még melegebb lesz, mindent ki fogok adni magamból.
Harry a padlón szunyókált egy boxerben. Láthatólag őt is kikészítette a meleg, de ő jobban viselte mint én.
A fürdőbe siettem, hogy egy újabb zuhanyt vegyek. A melltartómat és a bugyimat ledobtam - csak ez volt rajtam. Beálltam a tusoló alá és a leghidegebbre állítva a zuhanyt, megnyitottam a csapot. Megugrottam a hirtelen hőmérséklet változás miatt, de a pillanatnyi kellemetlenség után eufória járta át a testem.
Megmostam a hajam és bőséges szappannal átmostam a testem. Ilyen melegben még a dezodorok is felmondták a szolgálatot és már magamtól is éreztem, hogy nem egy kellemes a szagom.
- Csatlakozhatok?
Hary állt mögöttem, boxer nélkül, így már meg is válaszolta magának a kérdést.
A keze bejárta a testem, újra beszappanozott.
- Tökéletes vagy - súgta a fülembe.
Kezével a lábam között járt és már épp belém nyomult volna, ha nem húzódok el.
- Várj Harry - megfordultam, hogy szembe legyek vele. A kezemet a mellkasára raktam, enyhén eltoltam magamtól. Szinte láttam, ahogy darabokra hullik az egója. - Tudod miután megjött a menstruációm...
Nem volt túl kellemes pont most és pont neki a védekezésről beszélni.
- Görcsölsz? - aggódva kérdezte.
- Nem, egyáltalán nem. Nekem most nem... én most.. most nem vérzek Harry, viszont szükségünk lenne óvszerre vagy...
- Óvszer? - úgy mondta ki, mintha valami szitokszó lenne.
- Tudod ha nem akarjuk, hogy teherbe essek kellene valami...
Láthatólag meglepődött, miután eddig még nem nagyon használtunk semmi ilyesmit. Az arcára undor ült ki, de felfogta már ő is a helyzetet.
- Francba - morogta. A kezébe fogta a merevedését és fájdalmasan zárta össze a szemét. - Tegnap este sem használtunk semmit.
- Igen, épp ezért gondoltam, hogy ideje szólnom neked. Nem akarom hogy.. a fenébe, már lehet hogy én...
- Minden oké - puszilta meg a fejem tetejét. - Talán majd egyszer eljön az ideje, hogy erről beszélgessünk, de nem mikor még ilyen fiatal vagy, Liz. Tudod néha bolond vagyok, de nem vagyok ennyire felelőtlen, hogy még mielőtt felnőnél teherbe ejtselek.
- Sajnálom, én csak annyira furcsán érzem magam és nem biztos de lehet, hogy arról van szó... Nem akarlak megijeszteni. Idióta voltam, hogy nem szóltam előbb. Nekem kellett volna erről gondoskodnom.
- Ne hülyéskedj - Harry kissé dühbe gurult. - Ez mindig a férfiak feladata. Mindent megfogok tenni, hogy elmenjünk egy orvoshoz és megbizonyosodjunk róla, hogy nem vagy terhes. Ez nem csak a te dolgod Liz.
Óvatosan elmosolyodott, majd lassan lemosta magáról a szappant. Viszont se a beszélgetésünk, se a hideg víz nem segített, Harry totálisan fel volt spannolva. Már éppen kilépett volna a zuhany alól, mikor visszahúztam.
- Tudod, ettől függetlenül, még talán tudok rajtad segíteni - rákacsintottam, ahogy ő szokott rám. A ravasz vigyora azonnal eljött. Az arca szinte leírhatatlan volt, mikor meglátta, hogy letérdelek elé.
- Úgy látom hiányoztam - mondtam önelégülten.

34 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon jo lett
    Siess a kovetkezovel mar varom
    Moni.xox

    VálaszTörlés
  2. Uhh*.* ez is egy ujabb szuper resz❤️Bar hianyzik kicsit a regi kemeny Harry.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik😊, semmi pánik lesz még kemény Harry rendesen.

      Törlés
  3. Vegre megint tudok olyat olvasni amire vártam nagyon jo rész csak így tovabb☺️☺️

    VálaszTörlés
  4. Elsőnek meg ilyedtem az előző résznél hogy nem jönn több és mikor láttom hogy van hát én öröm táncot jártam :D
    Ami lehet eső tánc is lehetet mert másnak este az eső.na de.ez mindegy 😂
    :'D
    Még mindig hihetetlenül fogalmazol és nem változot.
    Milyen ennyi idő után ujra irni?
    El olvastad előröl a blogot hogy tud folytatni bele élni magad?
    Büszke vagy arra hogy ennyien könyörögtek neked érte már mint tényleg annyian várták már hogy egyszer vissza térj és a napjainkatt szebé tégy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, az ilyen hosszú hozzászólások mindig melengetik a lelkemet😊
      Igen, előröl elolvastam az egészet és próbáltam a legjobb tudásom szerint írni. Kicsit féltem, hogy talán más lesz, mint az eddigi részek voltak, de úgy látom sikeresen megoldottam. Annyira köszönöm, hogy írtál, nagyon jól esett ez a kis komment!❤️

      Törlés
  5. Szia ez atom jó lett. Én személy szerint örülnék ha terhes lenne, de ki tudja mit hoz még a jövő.
    Nagyon várom a következő részt.
    Sok szerencsét a megírásához, hogy a te időd szerint tudd honi na meg rengeteg türelmet.

    VálaszTörlés
  6. JqoelckvjdjsjkfovovlfjfndndnjfjskslaapwoeoririwlwkamymynnxcnckykylalalldlflapeorjzmbhxvwkgohkevwhdjckblnlhlfkenwbwhxzuckghozozltlsapasppdvkhbckfkdlovenckskckvldkskwndnfkckcksexjdglvlcodosushrbtngkvobojozlrkwnwnashchjvkgnhhoblvkdkwpqpwoieeirjtnNmymxcjvjjdjwjskvospapwpeorittzummnvxyynckvkslapwldldkgkvkvk
    Remélem ez a hosszú hozzászólás is megmelengeti a szívedet :*
    Imádom a blogod*-* látnod kellett volna amikor megláttam hogy új rész:D olyan boldoggá teszel a részekkel...remélem mostmár rendszeresen lesz rész:))
    Ha stabad kérdeznem....miért volt ilyen nagy szünet??:o hiányoztál:(
    Siess a kövivel^^
    *Klau

    VálaszTörlés
  7. Haliii!
    Imádom a blogot...gyorsan gyere a kövi résszel mert rosszul vagyok a hiánytól, hogy most nincs új rész amit elolvassak
    Kevesebb mint egy hét alatt elolvastam sz egészet az első résztől az utolsóig és most unatkozok.... sieess a kövivel léciii ^_^ *-*

    VálaszTörlés
  8. Ilyenkor annyira jóó!! Amikor egy ideig nincs rész és minden nap ránézel és ide van mentve a kezdőképernyődre és egyszer rámész....tölt tölt tölt.....és ÚJ RÉSZ!! Ez valami fenomenális érzés!!! Annyira köszönöm annyira jól esik mikor új rész van és annyira örülök neki! És annyira élvezhető a blog...a fogalmazás meg ahogy elképzeled a jelenetet és ahh!! Egyszerűen imádom....imádlakk!!!!
    Sok sikert a kövihez!!!
    Beck

    VálaszTörlés
  9. Szia két napja olvasom a blogodat, és nekem nagyon megtetszett ahogyan irsz, és ebben a pár napban eljutottam a végéig és nagyon meglepődtem a legeslegvégén! Egyszerüen egy szóval amit te kreálsz a blogoddal, egyszerüen elképeztő,csodálatos... Nagyon köszönöm ezt a sok izgalmas rész és várom a többi részeket nagyon-nagyon kiváncsi vagyok a többi részre... Először Harry, elég paraszt volt Lizzel, majyűd meg enyhült a kis"arany" szive... Mikor elszökik Ellel Lizzie,egyből elő jött a rossz énje! Meglepett hogy Liz ilyen könnyen megbocsájtott neki... De a végén újra összejöttek és jobban örültem! Nagyon köszönöm a izgalmas blogjaidat ezzel minden napomat bearanyoztad! Köszönöm! És ELKÉPESZTŐ amit irsz ugy hogy ne add fel további jó blogolást! Puszi Lilla :D

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Amikor rákattintottam a blogodra,és megláttam hány részt írtál,esküszöm az ájulás kerülgetett.Annyira jól írsz és a történet is érdekes,hogy 2 nap alatt elolvastam.Fel sem tűnt,az, hogy ilyen sokat írtál
    Alig várom a kövi részt!

    Ölel,
    Charlott

    VálaszTörlés
  11. Folytatod a blogodat,vagy nem? Nagyon tetszik az összes rész amit írtál csak nem akarok feleslegesen várni.

    VálaszTörlés
  12. Komolyan újra îrsz?! Tudod mennyire Boldog vagyok?! 😊😁
    Várom a következő részt ☺

    VálaszTörlés
  13. Szia, hihetetlenül imádom a blogot, lesz folytatás?��

    VálaszTörlés
  14. Imádom ahogy írsz❤❤❤ PLS próbáld meg minnél hamarabb hozni a kövi részt:):)

    VálaszTörlés
  15. Egyszerűen fanzasztikus❤❤❤
    Kiraknád vagy legalább megnéznéd a blogom? Most kezdtem és jó lenne ha mondanál róla valamit :)

    VálaszTörlés
  16. Mikor jön a kövi rész?? Am nagyon jó lett abba ne hagyd ❤❤❤

    VálaszTörlés
  17. Istenem mennyire hiányzott már ez a történet! Kérlek siess.

    VálaszTörlés
  18. Lesz kövi rész?? Nagyon nagyon szeretem a blogodat szuper volt ez is!! Amúgy csak nem régóta követlek, de egyszerűen fanzasztikus!44!!

    VálaszTörlés
  19. Mikor lesz kövi??
    Nagyon nagyon jól írsz.
    Két napja olvasom csak a blogod de már a végére értem és nagyon várom az új részt.

    Csilla xx

    VálaszTörlés
  20. Mikor lesz kövi rész? Már kétszer végig olvastam és egyszerűen imádom.

    Kriszti

    VálaszTörlés
  21. Koviiiiit gyorsan, meghalok ha nem lesz folytatas !! :( nagyon jol irsz egyszeruen aaaahh 😊❤ imadlak folytasd keeerrlleeeeek :)

    VálaszTörlés
  22. Sziia. Mikor hozod a kovetkezo reszt???? Nagyon szuper lett nem tudok vele betelni.

    VálaszTörlés
  23. Szia, mikor hozod a kövit? Nagyon király blog,én személy szerint imádom.

    VálaszTörlés
  24. Ez a legeslegjobb blog amit valaha olvastam! Imádom!!Légyszi folytasd minél hamarabb!! <3 xxM

    VálaszTörlés
  25. Imádom vagy 3 szor olvastam vegig folytasd legyszi ♡♡

    VálaszTörlés
  26. Válaszok
    1. Nem gondoltam volna hogy más is olvasgatja rajtam kívül, de megnyugtat hogy nem csak engem ragadott ennyire magaval ez a blog

      Törlés
  27. 2023 van és még mindig ezt a mesterművet olvasom. Mai napig várom a befejezést🥺😂

    VálaszTörlés