-->

2014. július 13., vasárnap

Helyzetjelentés

Sziasztok !


Most kivételesen nem résszel jövök, csak egy kis 'helyzetjelentést' írok. 

Szóval, holnap megyek nyaralni ami azt jelenti, hogy két hétig csak ritkán lesznek részek, heti 1-2-re számítsatok ( rossz idő esetén többre is :P).
A harmadik héten pedig egyáltalán nem lesznek részek. Sajnos nem leszek gép közelbe és nem tudom megoldani, hogy felkerüljenek. 
Remélem nem vagytok nagyon csalódottak, és mikor visszajövök akkor is várni fogtok. 

Hogy ne unatkozzatok írtam nektek egy kis listát a kedvenc blogaimról. Mindenképpen érdemes benézni ezekbe, mert kiváló írások/fordítások :)
Remélem nem hagytam ki semmit :D Jó olvasást és további kellemes nyarat!
U.i.: Azért ezt a blogot se felejtsétek el :P
Millió Puszi: 1DGirl 

5 megjegyzés:

  1. Szia! Jó ideje követem a blogodat és (ezzel szerintem nem vagyok egyedül) beleszerettem *-* A te példádra én is nyitottam egy blogot, de még elég kezdetleges formában. Rengeteg kérdésem lenne ezzel kapcsolatban. Esetleg egy email címet kaphatok? Vagy bármilyen más formában tudok veled beszélni? Előre is köszi xx UI: a linkek közül többet is elkezdtem nagyon tetszenek xoxo * Egy rajongód*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia ! Örülök, hogy tetszik a blog :) Ezen a e-mail címen megtalálhatsz: fenyvesigreti@citromail.hu, vagy facebook-on ( ott lehet jobban tudnánk kommunikálni :'D ) https://www.facebook.com/profile.php?id=100008283786550 .
      Nyugodtan írj, amiben tudok segítek :)

      Törlés
  2. A twisted az nincs befejezve?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A twisted - mint első évad - be van fejezve, de a második évad, az Unstable-t még fordítják, annak még közel sincs vége. A lány aki először kezdte el a twistedet fordítani, nem fejezte be, bár a blogra felrakott utolsó részből ez szűrhető le. Szóval érthetően: az első évada be van fejezve, a másodikat pedig még mindig fordítják, a listában linkelt Unstable feliratra kattintva olvashatod el :D

      Törlés
    2. Szóval a 27.fejezet ugy mond az utolsó a teistedbe?

      Törlés