-->

2014. június 25., szerda

23. rész

Miután Liam bezárta az ajtót, elindultunk a lift felé. A kezével szorosan maga mellé húzott, gondolom el akarta kerülni az utóbbi liftes incidenst. Most szerencsére egyedül mentünk.
- Fázol? - nézett rám.
- Nem.
- Akkor minek bugyoláltad ennyire be magad? - húzta fel a szemöldökét.
Igazából én sem tudtam miért. Mikor a szüleimmel voltunk strandon, akkor mindig magunk köré tekertük a törülközőt.
Válaszképpen megrántottam a vállam.
- Ha kérdeztem valamit, akkor elvárom, hogy válaszolj - emelte fel a hangját.
- Csak úgy. A szüleimmel mindig így csináltuk.
Bólintott, majd maga után húzott, kifelé a liftből.

A wellness részlegbe egy hosszú folyosó vezetett, ahol egyre inkább lehetett hallani a csobogó víz hangját és érezni a klór szagot.
A folyosón volt pár ajtó, ami masszázsra, a szaunába vagy egyéb helyekre vezetett.

Az uszodába, beérve Louis és Niall már egy napozó ágyon feküdt ( aminek nem tudom mi értelme volt, ugyanis csak a tetőn sütött be a nap, de annak sem volt túl nagy fénye.
Zayn a vízben fűzött valami agyon plasztikázott lányt, Harry pedig az úszó mesterrel beszélgetett, így a kockahas duójuk sok lányt vonzott magukhoz, amit ahogy elnéztem eléggé élveztek.

Liammel a napozó ágyak felé tartottunk. Mikor oda értünk, ő letette a törülközőjét a Louis melletti napozó ágyra, majd az egyik  úszómedencéhez indult.
Niall mellett csak szabad ágyak voltak, de nem voltam biztos benne, hogy közvetlen mellé kell üljek. Vágytam rá, hogy megenyhüljön a szíve, ugyanis eddig csak tőle kaptam őszinte szeretetet.
Végül a Niall mellett álló szék és az egyel odébb lévő közé álltam be.
- Nyugodtan ülhetsz mellém. - szólt az előbb említett személy.
- Azt hittem dühös vagy rám - néztem rá kérdőn.
- Az is vagyok - bólintott. - De ettől függetlenül még mellém ülhetsz.
Leraktam a törülközőmet a Niall mellett lévő napozó ágyra és leültem.
- Miért haragszol? - kérdeztem halkan, miközben felé fordultam, így keresztbe ültem az ágyon.
- Tudod te azt nagyon jól.
Rám sem nézett, ahogy ezt kimondta.
- Nem így értettem. Miért baj az neked, hogy megláttál Harryvel?
- Mert tudom milyen Harry, és ha lefekszetek abból semmi jó nem sül ki. - nézett rám, majd fejére tolta napszemüvegét
- És akkor miért is én vagyok a hibás? - értetlenkedtem.
- Mert hagytad magad - emelte fel a hangját, majd felém fordult. - Mit mondott neked, hogy ennyire odaadd magad neki? Hm?
A szememben könnyek gyűltek ahogy visszaemlékeztem a történtekre. Igazából nem mondott semmit, csupán csak kedves volt. Megtévesztett, mivel az elmúlt napokban nem különösebben kaptam szeretetet senkitől.
- Csak-csak kedves volt - szipogtam lehajtott fejjel.
- Mondok neked egy titkot - nézett mélyen a szemeimbe. - Mindenkivel ezt csinálja. Mielőtt megalakult a banda minden lányt úgy vitt ágyba, hogy napokig kedves volt vele, aztán mikor a lányok odaadták magukat, Harry egyszerűen eldobta őket.
- Ezzel nem segítesz - sírtam.
- Nem is azért mondtam, hogy segítsek - rántotta meg a vállát, majd felrakta szemüvegét és visszafeküdt az ágyba. 
- Bele halnál, ha kedvesebb lennél velem? - emeltem fel a hangom.
- Normál körülmények között nem. - válaszolt. - De most haragszok rád.
- És meddig fogsz még haragudni? - idegeskedtem.
- Pár napig.

Dühösen feküdtem vissza a napozó ágyba, és néztem az embereket. Volt pár kisgyerek a szüleivel. Édesen kacagtak a vízben, miközben a szüleik próbálták megtartani őket. A termálvízben idős nők beszélgettek, a medence másik felében pedig a férfiak társalogtak. Az élmény medence melletti magas széken ülő úszó mester Harryvel beszélgetett, előttük pedig pár agyonplasztikáztatott lány nevetgélt, ki tudja min.
A napozó ágyaknál pedig mi hárman feküdtünk.

A műanyagból összetákolt ágy fürdőruhában nagyon kemény volt, ezért úgy döntöttem, hogy leterítem a törülközőm. Ezt az egészet ülve akartam megcsinálni, de pár perc szerencsétlenkedés után viszont elegem lett, felálltam, és szépen leraktam a törülközőt.
Visszafeküdtem az ágyba, de hirtelen szörnyen unatkoztam.
- Niall bemehetek a vízbe? - kérdeztem.
- Egyedül? - nézett rám. - Nem.
- Akkor bejössz velem?
- Nem.
- Akkor kivel menjek be?
- Louis? - nézett a mellette ülő barátjára.
- Rám ne számíts - rázta a fejét.
- Liamet nem tudom hol van, Zayn pedig úgy látom el van foglalva - tűnődött. - Nézd! Ott van Harry - mutatott felé. - Kérd meg őt.

Sóhajtva felálltam, majd óvatosan lépkedtem, nehogy megcsússzak a vizes földön. Ahogy Harryék felé néztem, az úszó mester szeme rám tapadt, hülyén vigyorgott aztán megnyalta ajkait.
Magamban bíztam benne, hogy áll valaki mögöttem, és neki küldte ezt a mozdulat sort, de ahogy odaértem, rájöttem, hogy sajnos nekem szólt.
- Miben segíthetek szépségem? - nézett rám a férfi, mire összeráncoltam a szemöldököm, majd Harryre néztem.
- Bejössz velem a vízbe? - néztem rá boci szemekkel.
- Ki mondta, hogy bemehetsz?
- Valószínűleg azért kaptam ezt - mutattam végig magamon, a fürdőruhámra utalva - hogy arra használjam, amire való.
- Nem válaszoltál a kérdésemre.
- Nem engedte meg senki - rántottam meg a vállam. - Niall mondta, hogy kérdezzelek meg téged.
- Fél órát kapsz.
- Hurrá - mondtam szarkasztikusan, majd elindultam az egyik medencéhez, a nyomomban Harryvel.

Lassan léptem be a vízbe, de ahogy megéreztem a lábujjaimon, hogy milyen meleg a víz, gyorsabban kezdtem el belemenni.
Közben észrevettem, hogy ki van írva, melyik medencében hány fokos a víz.  Amelyikbe éppen tartottunk, ott 40 fokot írt.
Ahogy bemondták a hangos bemondókba, hogy elindultak a csúszdák, mindenki oda sietett. Körülöttünk senki sem volt, mivel a csúszdák és az egyéb dolgok az uszoda másik felében volt.
A meleg víz okára nemsokára rá jöttem : épp egy jakuzziban vagyunk. A víz habozni kezdett, és apró buborékok jöttek a felszínre.
A medence szélénél kis mélyedések voltak, amik arra szolgáltak, hogy kényelmesen ülve élvezhessük a vizet.

Kiválasztottam egy szimpatikus helyet, és leültem. Harry szorosan mellém ült.
Kuncogtam, ahogy megéreztem az erős vízsugarat a hátamnál és a combomnál. De a mosoly lefagyott az arcomról, mikor megéreztem, egy kezet a lábamon.
- Nyugodj meg - nézett rám pimasz mosollyal Harry. - Ez az én kezem.
- Ez nem éppen nyugtató.
- Nem beszélsz így velem - szorította meg a lábamat.
- Hagyd abba kérlek.
- Miért vagy ilyen merev? - húzta fel a szemöldökét. - Azt hittem szeretsz szórakozni.
- Hogy miért vagyok ilyen merev? - sziszegtem. - Mikor legutóbb úgy értél hozzám, majd ránk nyitott Niall, kijelentetted, hogy te csak a viszonzásért csináltad az egészet.
- Nem ezt mondtam - rázta a fejét. - Csak hogy vágytam volna valamiféle viszonzásra.
- Tökmindegy. - vágtam rá szárazon. - Ettől függetlenül még nem éreztél semmit.
- Kellett volna? - értetlenkedett. Megfeszült, ahogy ezt mondta. Tisztán látszott, hogy hazudik, de ha nem lenne ennyire rossz színész, akkor is tudnám. Hiszen előtte pár órával kijelentette, hogy szeret..
- Nem - motyogtam, majd nyakig becsúsztam a víz alá és becsuktam a szemem.



- Vége a pihenésnek - rázott fel Harry. - Letelt az időd.
- Számoltad, vagy mi a franc?
- Ne beszélj így Liz. Különben pedig ott van egy óra - mutatott a velünk szemben lévő falra. Te jó ég. Már fél 1 volt.
Lassan felálltam, de meg is bántam, ugyanis a levegő sokkal hidegebb volt, mint a víz. Vacogva bújtam a víz alá, és így mentem ki a medencéből.
A göndörke szorosan mögöttem jött és a napozó ágyakhoz kísért.
Gyorsan magamra terítettem a törülközőm, majd lefeküdtem az ágyra.
- Fél órátok van elkészülni - mondta Harry. - Van egy étterem a parton, ott ebédelünk.

Louis és Niall, aki még mindig ott feküdt, összeszedték a holmijukat, majd elindultak felfelé.
- Liam már fent van - tájékoztatott Niall.
Úgy látszik nem nagyon érdekelte senkit, hogy Zayn-el mi van. Bár őszintén engem sem, sőt kifejezetten örülnék ha 'véletlenül' elhagynánk.

Miután kiszálltunk a liftből, gyorsan lépkedtem a szobánk felé. Nem kopogtam. Minek? Nem vendég vagyok, én is itt lakok.
Bementem az ajtón, majd egy vigyorgó Liammel találtam szembe magam. Egy vigyorgó meztelen Liammel.
Kínomban lesütöttem a szemem, és eltakartam, hogy csak a földet lássam.
- Öltözz már fel - motyogtam mérgesen. Muszáj mindig ilyen helyzetbe hoznia?
- Jó, jó nyugi. - nevetett. - Elveheted a kezedet.
Lassan leraktam a kezem, és mikor megbizonyosodtam róla, hogy tényleg fel van öltözve, elindultam a szekrényem felé.
Kivettem egy fehér csipkés ruhát és egy balerina cipőt. Egyik se a sajátom volt, mind abból a szekrényből van, amit Harryék töltöttek fel nekem.

- Fürödj meg.
- Parancsolsz? - néztem Liamre összehúzott szemöldökkel.
- A klóros víz kiszárítja a bőröd. Fürödj meg, attól jobb lesz.
Bólintottam. Felvettem az ágyról az előbb odarakott ruháimat, és a fürdőbe igyekeztem.

Meleg vizet engedtem a kádba, majd levettem a fürdőruhám és az egyik csapba raktam.
Egy törülközőt raktam a kád mellé és jó messzire elraktam a kancsóban lévő piros tusfürdőt. Helyette szappant használtam.
Már éppen léptem be a kádba, mikor megláttam Liamet a mosdó kagyló márvány részén ülni. Lazán lóbálta a lábait, és plusz pont, amiért nem nézett rám.
- Menj már ki - gyakorlatilag visítottam.
- Lizzie megmondtuk már, hogy ilyen hangnemben nem beszélhetsz hozzánk.
- Jó csak menj ki - sürgettem.
- Reggel elmondtam, hogy többet ide be nem jössz egyedül.
- Ezt nem hiszem el - motyogtam, majd nyakig bebújtam a víz alá.

A víz alatt beszappanoztam magam, majd lemostam magamról azt. Gondoltam még van időnk, tehát kényelmesen lefeküdtem, és becsuktam a szemem.
- Tudod ez egyenlő egy öngyilkossággal - szólt Liam.
- Mi? Miért?
- Az egy dolog hogy befekszel a vízbe, de hogyha becsukod a szemed könnyen elalszol. Ráadásul ha begörcsöl valamid, akkor még felkelni se tudsz.
- De nem történt semmi.
- Most - tartotta fel a mutatóujját. - Na jó szállj ki a kádból, mert elkésünk. - tapsolgatott.
- Még van legalább negyed óránk - értetlenkedtem.
- Az idő pénz. - nézett rám bölcsen.
- Legalább elnéznél más merre? 
- Láttalak már meztelenül .
- Mikor? - kerekedtek ki a szemeim.
- Tudod tegnap nem hagyhattam hogy egy szál törülközőbe aludj. És magam miatt azt sem, hogy meztelenül. Tehát fel kellett öltöztesselek, ami csak úgy ment, ha leveszem rólad a törülközőt.
- Ajj - morogtam, majd esetlenül kiszálltam a kádból és gyorsan magam köré tekertem az imént említett anyagot.
- Amennyiben kint is fel tudsz öltözni, felajánlom, hogy a felügyeletem nélkül tedd.
- Köszi?! - motyogtam, majd fogtam a ruhámat és kisiettem a fürdőből.

Egy hét. Ennyi ideig kell Liam társaságában fürdenem. Mikor esetleg valami mást szeretnék csinálni a wc-n akkor is bent fog felügyelni?
Az agyam eldobom...

Gyorsan megtörülköztem és kivettem a szekrényből a fehérneműmet majd felvettem és a ruhát is. Nagyon tetszett ez a darab, mivel otthon soha sem kaphattam csipkés ruhát vagy bármit. A szüleim mindig olyan dolgokat vásároltak nekem, amik sokáig kitartanak, de ez sem történt meg sokszor, leginkább a nővérem kinőtt ruháit kaptam meg.

- Csak fésülködni szeretnék - mondtam Liamnek mikor a fürdőbe mentem.
- Nem baj - rántotta meg a vállát majd követett.
Ahogy mondtam, megfésültem a hajam, ami elég nehéz volt, mivel a klóros víztől gubancos lett. Nem kötöttem össze, hagytam, hogy a vállamra omoljon. Majd kint megszárad, úgy is meleg van.
- Liam, kimennél ? Kérlek - néztem rá boci szemekkel.
- Mert?
- Pisilni szeretnék - tájékoztattam pirosló arccal.
- Mi akadálya?
- Öhm - gondolkodtam. - Te!
- Jól van, jól van - tette fel védekezően a kezét. - Kimegyek. Kapsz 1 percet, ha nem jössz ki, bejövök érted.
Bólintottam, majd megvártam amíg kimegy és gyorsan elvégeztem a dolgomat.
Mikor kezet mostam észrevettem, hogy a fürdőruhám még mindig a csapban van, úgyhogy kicsavartam a felesleges vizet belőle és a szárítóra raktam.


- Indulunk - szólt rám Liam.
Kimentem az ajtón, aztán akaratom ellenére - ugyanis bal kezével fogta a karomat. - megvártam amíg bezárja azt.
Mikor végzett, összekulcsolta ujjainkat ( Bah ) és lifttel lementünk a főbejárat elé.

- Direkt szórakozol? - húzta fel a szemöldökét Niall és az összekulcsolt kezünkre mutatott.
- Csak nem akartam, hogy elszaladjon - magyarázta Liam, miközben elvettem a kezem.
- Ja fogadok azért van a vállán egy lila folt, mert egész nap nem akartad, hogy elszaladjon - mondta szarkasztikusan.
Gyorsan a vállamra pillantottam, és megláttam a foltot. Teljesen úgy nézett ki, mintha mozgalmas estém lett volna, pedig jól tudtam, hogy ez csak a tegnapi esésem nyoma.
 - Basszus - nézett Liam is a foltra. - Biztos lejött az alapozó a szappantól. - suttogta.
Hajamat a vállamra rakta, így eltakarta azt a bizonyos részt.
- Nyugi haver, nem történt semmi olyan - Liam bizalmasan nézett Niallre.
- Ja persze - legyintett a szőke fiú.
Apró könnycseppek folytak le az arcomon. Nem hisz neki. Nem hisz nekem. Még dühösebb lesz, még több ideig. Megint kurvának fog kezelni. Hidegen hagyja majd, hogy mit érzek. Nem foglalkozik majd velem úgy, mint mikor megtudta, hogy a húga vagyok.

- Hey Lizzie - fogta keze közé az arcomat Liam. - Mi a baj?
- Megint dühös rám - szipogtam. - M-mert azt hiszi lefeküdtem Harryvel. M-most meg v-veled. Utál.
Egyre több könny folyt le az arcomon, a légzésem rendezetlenné vált és a szívem is össze vissza vert.
- Nem feküdtünk le - ráncolta a szemöldökét.
- De ő azt hiszi.
- Hát akkor rosszul hiszi - rántotta meg a vállát. - Nyugodj meg légyszíves. A többiek bármelyik pillanatba itt lehetnek. Szedd össze magad. Hallod?
Bólintottam, bár nehéz volt, hogy közben kezeivel fogta az arcomat.
Kivett a far zsebéből egy zsepit és a kezembe nyomta.
- Köszi - motyogtam.
- Töröld le a könnyeid és a nap végéig ne engedd ki őket. Nem sírhatsz. Értetted Liz?
- Igen.
- Ha megkérdezik, a klóros víztől piros a szemed. Világos?
- Igen.


***

- Mivel szolgálhatok? - kérdezte illedelmes kis francia akcentussal a pincér. 
- 3 nagy adag Fish and chips-et szeretnénk - mondta a rendeléseket Zayn. Nem is tudtam, hogy a szeretnénk szó szerepel a szótárában. 
- Egy marhasült tálat kérnék - szólt Niall, majd becsukta az étlapot.
- A margarita pizzát kérem - rendelt Harry is nem kifejezetten udvariasan.
- Kegyednek mit hozhatok? - nézett rám kedvesen a pincér, a névtáblácskája szerint Noel.
- Ühm - futottam át még egyszer az ételeket. - Valami vegetáriánus ételt tud ajánlani? 
- A Mariana pizzánkat tudom ajánlani. Paradicsomos, fokhagymás...
- Azt kérem köszönöm - vágtam rá, ahogy meghallottam a fokhagymát. 
- Hozhatok még valamit? - kérdezte Noel. 
- Nem, köszönjük. - válaszolt Harry. - Viszont a Mariana pizzát fokhagyma nélkül kérjük. 
Mocskos gazember!
Bólintott a pincér, majd elsietett. 

- Tudod Liam, tegnap voltam nálatok este - mondta lazán Harry, miközben a villáját vizsgálta. 
- Igen? - kérdezte az említett személy.
- Igen. És meg kell mondjam, eléggé meglepett, amit bent láttam.  
- Miért mit láttál? - érdeklődtem halkan. 
- Téged. Meztelenül. Az ágyon. - tagolta a szavakat egyre idegesebben. - És tudjátok, ezzel nem is lett volna baj, mert Lizzie teste kétségtelenül gyönyörű. 
Niall undorodó hangot adott ki magából. Igazi felnőtt férfi. 
- Csakhogy később megláttam, ahogy Liam egy szál alsónadrágban fürkészi a mi ki elhurcoltunkat. 
- És ez mér gond? - húzta fel a szemöldökét Liam.
- Mert ha az emlékezetem nem csalt, elég szűkös volt a hangulat. 
- Ezt muszáj éppen ebéd közben megbeszélni? - kérdezte rákvörös fejjel Niall. Kétségtelenül Harry mondatai egyszerre négy embert idegesített fel. 
- Csak arra akartam kilyukadni, hogy ma átköltözik hozzám Liz. Niall pedig Liam szobájába lesz. És mivel ahogy hallottam ma sem tudtad a kicsi szádat befogni, ezért megkapod a büntetésed. 



Sziasztok!

Amint látjátok, és ahogy ígértem is, egy hosszú részt hoztam ma. Sajnálom, hogy késtem, de kellett pár nap, amíg rendbe szedem magamat, és rendesen tudok írni. Remélem tetszett ez a rész, nyugodtan írjátok le a véleményeiteket. Ha tetszett iratkozzatok fel, pipálgassatok.

Facebook csopi
U.i.: Amikor képeket kerestem a fiúkról egyszer csak azt vettem észre, hogy nagyon belelendültem, és egy csomó olyan fotót mentettem le, amin állati jól néznek ki ( :$ ). A lényeg az, hogy ha lenne rá igény, akkor szívesen megosztanám itt a strandos képeket, amikre rátaláltam. Várom visszajelzéseteket :)
Puszi: 1DGirl

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, várom a kövit, telefonról sajnos nem tudok pipálgatni :/ de ettől függetlenül nagyon tetszik az összes rész:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Már az is nagyon kedves tőled, hogy írsz, ennek személy szerint jobban örülök, mint a pipáknak :D

      Törlés
  2. Nagyon jó :) Már várom a kövi részt :)

    VálaszTörlés
  3. Baromi jó :3 várom a kövi részt <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jooo:) van igyeny a kepekre;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :DD Akkor nemsokára hozom őket ;D

      Törlés
  5. Szia!
    Imádom a blogodat már a kezdetektöl. <3 Egyszerüen olyan tehetséges vagy hogy a történet fantasztikus. :)) Hozd gyorsan a kövit annyira imádom,nagyon! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszik ♥ Köszönöm a sok szép szót :D Sietek !

      Törlés