-->

2014. június 22., vasárnap

22. rész

- Megyünk reggelizni - szólt rám Liam.
Miután elvégeztem az általa előírt mennyiségű tornagyakorlatot, fáradtan feküdtem vissza az ágyba, de fél óra múlva már fel is keltett.
Lustán rúgtam le magamról a takarót, megigazítottam a ruháim és az ajtó felé indultam.
Liam illedelmesen kinyitotta előttem, majd gyorsan kilépett rajta.
Illedelmesen? Ja nem.
Becsuktam magam után az ajtót, Liam pedig kulcsra zárta.
A lifthez sétáltunk, majd mikor beszálltunk és épp csukódott az ajtó, egy családféle lépett be, akik valószínűleg a wellness részlegről jöttek fel, ugyanis fürdőruhában voltak.
Az egyik férfi, feltűnően végigmért, majd megnyalta ajkait. Nem volt semmi különleges a kinézetében, sőt ha sokáig néztem még arra is rájöttem, hogy csúnya.
A pasas kis jelenetét biztos  Liam is észrevette, ugyanis szorosan maga mellé húzott, átkarolva a derekamat, szemével pedig szikrákat szórt felé.
Az első emeletnél szerencsére elváltak útjaink ( amúgy nekünk a 6.-on van a szobánk ), és az étterembe igyekeztünk.

A többiek egy nagy asztalnál ültek, már javában reggeliztek. Először Louis vett észre minket, majd sorban a többiek is felénk fordultak.
- Mondjátok, hogy nem feküdtetek le - nyüszített Niall.
Először nem értettem, hogy egyáltalán honnan feltételezte ezt, aztán rájöttem, hogy Liam karja még mindig a csípőmön van, és szorosan magához húz.
Ahogy a kezére néztem, egyből elengedett, én pedig esetlenül arrébb álltam.
- Nem feküdtünk le - mondtam idegesen.
- Nyugi van, nem kell korán reggel veszekedni - szólt rám Harry.
- Már hogy ne veszekednék, mikor úgy kezel, mint a világ legolcsóbb kurváját?! - sziszegtem.
- Ezt a hangnemet nem engedheted meg magadnak.
- Legalább elismeri az igazi énedet - rántotta meg a vállát Zayn.
Azt hittem szétrobban a fejem, annyira dühös voltam. Egy nőies mozdulattal felemeltem a kezem, és egy hamis mosollyal bemutattam Zayn-nek, majd elmentem kajáért.

A tálcámra raktam egy tányért, rá pedig sült bagettet, vajat, paradicsomot, egy másik asztalon pedig találtam málnás joghurtot, és kanalat.

Úgy mentem vissza az asztalhoz, mintha semmi sem történt volna, és leültem az egyetlen szabad helyre: Niall és Zayn közé.
Remek. Legalább ha majd Zayn beszól nem kell felállnom ahhoz, hogy valamelyik testrészébe szúrjam a kést.
- Lizzie újabb szabályokat találtunk ki - kezdte evés közben Harry.
- Éspedig? - húztam fel a szemöldököm unottan.
- Először is komoly büntetést fogsz kapni, ha nem megfelelő hangnemben beszélsz velünk. - Végig a szemembe nézett, a szavakat lassan tagolta. - Másodszor, ha a kezeidet nem megfelelő dologra használod ugyanúgy büntetésben lesz részed.
- Jó - rántottam meg a vállam. Igazából nem érdekelt, hogy büntetés így, büntetés úgy. Elegem volt már belőlük, a hangjukat hallani is fájdalmas volt.
- Nem nem jó - emelte fel a hangját.
- Akkor rossz? - értetlenkedtem.
Idegesen megrázta a fejét, majd folytatta:
- Ne engedd el magad, nem nyaralni vagy a haverjaiddal Lizzie. Csak szerettem volna, ha tudnád, hogy minden rossz cselekedeted után büntetés vár rád, a tetteid súlya nélkül. Tehát egy ilyen kis dologért, például hogy bemutatsz Zayn-nek komoly büntetést fogsz kapni.
- Talán ha nem cseszegetnétek egyfolytában, akkor nem kéne "komoly büntetéseket" kitalálni - néztem rá csúnyán.
- Látod? - mutatott rám. - Így ezentúl nem beszélhetsz velünk, vagy ha igen, biztosan kimossuk a szádat. Emlékszel Lizzie, mit mondtam? - húzta fel a szemöldökét. - Megtanítom a szavak jelentését, és garantálom, hogy nem fogod utána használni.
 - Rendben - adtam meg magam egy sóhaj kíséretében.
- Remek - vigyorgott Louis - Akkor mehetünk a wellness-be.
Felálltunk az asztaltól, a fiúk pedig szorosa körülöttem mentek, mintha valami fontos ember lennék.
Felmentünk a szobánkba, így útközben láttam, hogy a többiek hol laknak. Egy szinten voltak a szobáink, Harry és Niall szobája közvetlenül mellettünk volt, a maradék fiú lakosztálya pedig az övéjük mellett sorakozott.

- Elmegyek átöltözni, addig te is vedd át a fürdőruhádat - utasított Liam.
- De ne... - szóltam, hogy nincs fürdőruhám, de rám se hederítve becsapta a fürdőszoba ajtaját.
Leültem az ágyra, a fejem a tenyerembe temettem.

Miért pont én? miért pont engem kellett elhozniuk?!

- Liiiiz - toppant be az ajtón Harry, kezében egy dobozzal. - Hoztam neked valamit - vigyorgott.
Felálltam, és közelebb mentem hozzá, majd a dobozért nyúltam, de ő elhúzta.
Seggfej.
- Tudod volt, mikor jól viselkedtél. Ezért kapod ezt - eltűnődött. - Igazából nem volt sok ilyen pillanat. - Megint elgondolkozott. - Az eddigi viselkedése alapján ezt nem érdemled meg, de e nélkül nem jöhetnél velünk - rántotta meg a vállát, majd a kezembe nyomta a dobozt és kiment az ajtón.

Ahogy letettem az ágyra a rózsaszín dobozt, egyből szemet szúrt a tetején lévő felirat.
Victoria's Secret.

A gazdag lányok a suliba mindig ilyen cuccokkal hencegtek. Egyszer megemlítettem anyának, hogy szülinapomra mi lenne ha ilyet kérnék, mire bocsánatkérések közepette nemet mondott.
Elmagyarázta, hogy ezeknek borsos áruk van, talán három havi fizetéséből sem jönne ki egy ilyen.

Lassan nyitottam fel a dobozt, és szám 'o' alakot formázva néztem meg a benne pihenő bikiniket. Az egyik egy vékony fekete-fehér csíkos volt, a melltartó elején egy masnival. Gyönyörű.
A másik pedig, egy égő vörös bikini. Nem volt rajta semmi flitter vagy hasonló dolog, mégis borzalmasan tetszett.

A piros bikini mellett döntöttem, a másikat gondosan visszaraktam a dobozába, és az éjjeliszekrényemre raktam azt.
Már éppen készültem, hogy itt átöltözök gyorsan, de amint erre gondoltam Liam lépett a szobába egy fekete fürdőnadrágban, vállán egy törülközővel.

Elindultam a fürdő  felé, kezemben a bikinimmel, de útközben Liam megállított.
- Át szeretnék öltözni - néztem rá.
- Öltözz - vonta meg a vállát, de még mindig az utamban állt.
- Úgy értem a fürdőben.
Bólintott egyet, majd arrébb állt.
- Úgy értem egyedül. - mondtam neki, mikor bejött velem a fürdőszobába.
- Azt hiszed azok után, amit tegnap műveltél, majd egyedül beengedlek ide? - húzta fel a szemöldökét.  - Na öltözz gyorsan, nem érünk rá egész nap - tapsolgatott türelmetlenül.

Kényelmetlenül kezdtem levenni a nadrágom, majd a bugyim így valamennyire takart a pólóm. Gyorsan felvettem a fürdőruha alsó részét, majd még gyorsabban vettem le a felsőm és a melltartóm, majd vettem fel a bikinim felső részét.
Elég bonyolult volt a ruha, két perc sikertelen csatolgatás után kelletlenül Liamhez mentem.
- Segítenél? - néztem rá bociszemekkel.
Egy egyszerű mozdulattal bekapcsolta a melltartót, és megvárva, hogy összeszedjem a ruháim kilépett az ajtón.

Összehajtogattam azokat, majd a szekrénybe tettem, és gyorsan beszaladva a fürdőbe kivettem egy törülközőt, majd magam köré tekertem, és intettem Liamnek, hogy indulhatunk.



Sziasztok!
Tudom, hogy nagyon késő van már, és sajnálom, hogy csak most sikerült felraknom a 22. részt.
Köszönöm a rengeteg oldalmegjelenítést - mindjárt elérjük a 10.000 látogatót - és a plusz feliratkozókat, a pozitív megjegyzéseket és a pipákat. 
Ez a rész sajnos nem sikerült túl hosszúra, remélem azért élvezhető volt. Holnap már több időm lesz, így egy jó hosszú résszel foglak titeket várni.
Ha tetszett iratkozzatok fel, írjátok le a véleményeteket, pipálgassatok.

Puszi : 1DGirl




U.i.: Próbáljatok meg nem meghalni *-*

12 megjegyzés: