-->

2014. június 7., szombat

13. Rész

Ajtó nyikorgásra ébredtem, már nem a kanapén, Harry ölében feküdtem, hanem az ágyban.
- Te meg mit csinálsz? - néztem a göndör fiúra, ugyanis a szekrényemben turkált.
- Elmegyünk ebédelni, és karácsonyi ajándékokat venni.
- Óó szóval a kegyetlen One Direction plázázni megy, hogy karácsonyi ajándékokat vásároljon - kuncogtam.
- Először is  - váltott dühös hangnembe. - Nem kérdeztelek, szóval nem kellett volna feleslegesen megszólalnod, másodszor még provokálsz is. Harmadszor pedig, ha szeretnéd szívesen idehívom Zaynt, hogy vigyázzon rád, amíg én bevásárolok.
 
Újabb mondat, amivel eléri, hogy csendben maradjak.

- Vegyél ki magadnak ruhát, és öltözz fel. Én fent megvárlak. - ezzel kiment a szobámból. - Indíts - nézett vissza az ajtóból.
Lustán kikecmeregtem az ágyból, és a ruhás szekrény elé álltam. Pár perc gondolkozás után felöltöztem, és a tükörben ellenőriztem a ruhámat.  Kicsit furcsálltam, hogy tél van, de egy rendes kabát sincs a szekrényemben, csak blézer.
Az ajtóhoz siettem, ami nyitva volt, és elkezdtem túrámat a felfelé vezető lépcsőn.

Harry a főbejáratnál várt, egy hosszú kabátban, és fekete farmerban, na meg a szokásos cipőjében.
- Nem adnál nekem is egy kabátot? - kérdeztem.
- Nem. Gyere bújj be ide. - emelte meg a kabátját. Nem akartam megfagyni, tehát szorosan mellé álltam.

Kimentünk a kapun, és egy fekete autóhoz vezetett. Biztosan az övé volt.
- Szállj be - intett az ülés felé, miközben kinyitotta az ajtót.
Gyorsan bepattantam a járműbe, és ő is így tett, miután megkerülte az autót.
 A legmagasabbra tekerte a fűtést,a rádiót bekapcsolta, és egy Akon szám csendült fel. Harry a dal minden szavát tudta, és alig hallgatóan énekelte.

I just had sex and it felt so good
A woman let me put my penis inside of her
I just had sex and I'll never go back
To the not-having-sex ways of the past

Have you ever had sex? I have, it felt great
It felt so good when I did it with my penis
A girl let me do it, it literally just happened
Havin' sex can make a nice man out the meanest


Undorító volt a szövege, de ahogy láttam, ezt csak én gondoltam így. Minden másodpercben imádkoztam, hogy legyen már vége ennek a borzalomnak, de nem lett.
Betelt a pohár, idegesen az egyik gomb felé nyúltam, azzal a szándékkal, hogy kikapcsoljam a rádiót.
Egy határozott mozdulattal megnyomtam a gombot, és elhallgatott a készülék.

- Ejnye Lizzie, a zenék terén is rossz az ízlésed? - húzta fel a szemöldökét.
- Mért még minek a terén?
- Férfiak. Látszik rajtad, hogy tetszik neked Liam. Mindig elpirulsz, ha a közeledben van.
- Te teljesen hülye vagy. - sipákoltam. - Mért kinek kéne tetszenie? Csak úgy mellékesen nem tetszik.
- Nekem - vigyorgott önelégülten Harry.
- Azt hittem, hogy férfiakról beszélünk - próbáltam felhúzni úgy a szemöldökömet, mint ahogy ő szokta.
- Mond Lizzie, mit kell tennem, hogy ne legyen ekkora pofád? - kezdett ideges lenni.
- Például ha elengednél, akkor nem kellene nézned a nagy pofám, sem hallgatnod, ami kijön belőle.
- Nos, ez nem fog bekövetkezni.
- Úgy utállak - sikítottam.
- Ez kölcsönös - mondta hidegen.
- Egy pöcsfej vagy.
- Szóval ha te azt mondod, hogy utálsz, akkor nincs semmi, de ha én mondom, akkor egy pöcsfej vagyok?
- Igen - ordítottam rá.
- Még mindig felhívhatom Zaynt.
- Utállak - mérgelődtem alig hallhatóan.
- Nem baj, majd változtatunk rajta - kacsintott.

Nemsokára megérkeztünk, Harry leparkolt a pláza előtt. Már nyúltam a kilincsért, de megállított.
- Nem rendezel jelenetet, világos? - egy aprót bólintottam. - Ez az egy kikötésem van, de ha nagy lesz a szád többet is beiktatok.

Újra a kilincsre tettem a kezemet, és most sikeresen ki is szálltam az autóból. Harry már előttem állt, és az ajtókat is bezárta.
Erőszakosan összefonta ujjainkat, és elindultunk a bejárat felé.
Útközben mindenki minket bámult, vagyis inkább engem, mert Harryre alig mertek páran rápillantani.
Akik előttünk mentek emberek mind elálltak az utunkból, oldalról is félreálltak, hogy eltudjunk menni.
- Látod? - kérdezte Harry miközben az emberekre mutatott. - Ez is egy kiváltság, ha bandatag vagy.
- Szóval azért csinálod ezt azt egészet, hogy félreálljanak, mikor mész?
- Ennek ezer más oka van.
- Például?
- Tisztelet - mondta kimérten. - Ezen a retkes földön mára már senki sem tudja, hogy ez mit jelent.
- Ahogy te sem - vágtam rá.
- Ne idegesíts fel Lizzie. - szorította meg a kezem.

Pár üzlet előtt elmentünk, majd egy kés és egyéb vágóeszközök boltjába tértünk be.
- Helló - köszönt Harry. Lemertem volna fogadni, hogy ismeri az eladót.
- Helló Harold - köszöntötte a férfi, aki a pult mögött állt. - Mi járatban?
- Új pisztolyokat akarok - mondta teljesen lazán - De most valami különlegeset.
A pasas a fejével az egyik ajtó felé biccentett, amire a belépni tilos! felirat volt.


Harry még mindig szorosan fogta a kezemet, és bementünk az ajtón.
Egy raktárszerűségbe tértünk be, a polcok különféle dobozokkal volt tele, amiben nagy valószínűséggel fegyverek voltak.
- HW 45 Stainless - Look - mutatta az egyik példányt a férfi.
Harry a kezébe vette, és figyelmesen megnézte a darabot.
- Ebből négyet kérek.
Az eladó egy magasan lévő dobozt emelt le a polcról.
- HW 75 - ös. Neked raktam félre, ebből ez az egy van az egész földön.
Harry hitetlenül felhúzta az egyik szemöldökét, majd megrázta a fejét.
- Hazudsz? - kérdezte rekedtes hangon.
- Hazudtam már neked? - a férfi visszarakta a dobozba a pisztolyt. - Melyiket szeretnéd?
- Mindet. De kell még egy. - a göndörke  az eladó kezébe adott egy papírfecnit, amire fekete tollal volt írva.
- Rendben meg lesz. - bólintott az eladó.

Kimentünk a raktárból, a férfi utánunk jött, és hozta magával a dobozokat.
- Ennyi lesz - írta le egy lapra az árat, majd Harry felé tolta, úgy, hogy én ne lássam. - Készpénz vagy kártya?
Harry válasz nélkül ledobott az asztalra körülbelül 30 darab 100 fontost.
-  Tartsd meg a maradékot.
Hülye vigyor ragadt az árus arcán, majd gyorsan két fekete papírzacskóba rakta a dobozokat.
- Várunk máskor is. Sziasztok.
- Helló. - köszöntünk, majd kiléptünk az ajtón.

Utunk második állomása egy olyan üzlet volt, ahol gyűrűket, tollakat és egyéb dolgokat gravíroznak.
Hosszú sort állt a pénztár előtt, de ahogy megpillantották, hogy ki is van mögöttük, egyből előre engedtek.
- Miben segíthetek? - egy barna hajú, és ugyanilyen szemű duci nő volt a pénztárnál, piros keretű szemüveggel.
- Gravíroztatni akarunk - mondta Harry. Na igen, úgy látszik a szeretnénk szó nincs a szótárában.
- Milyen tárgyat?
- Pisztolyt - válaszolt vigyorogva. - itt van a logónk - tolt a nő elé egy papírt, amire az 1D felirat volt szépen lerajzolva. - Ezt akarom a pisztolyokon viszont  látni.
A zacskókat, a pultra tette, a pénztáros pedig félve eltette.
- Holnapra kész. - kerülte Harryvel a szemkontaktust. -  450 font lesz.
Kivette a zsebéből a pénzt, megszámolta, hogy pontosan annyi legyen, majd a nő kezébe adta.
- Köszönjük a vásárlást - intett az eladó, majd megkönnyebbülve felsóhajtott, amikor elmentünk.


  Sziasztok! 
Bocsánatot szeretnék kérni a késésért,
 egyszerűen nem volt ihletem.
 Lehet, hogy kicsit unalmasra sikerült ez a rész,
 de azért remélem tetszik. Ha igen,
 iratkozzatok fel, írjatok kommenteket.
Ölel titeket : 1DGirl
Ps.: Mindjárt nyár! :D

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jo lett egyaltalan nem lett unalmas.Mikor jon a resz? Nagyon varom.Siess.★★

    VálaszTörlés